35+1 oldum hamileliğin başından beri tıkanığım.Geçmiyor anam bu doğurunca geçecek inşallah hepimizin ki. Ben de izotonik su kullanıyorum hava makinesiyle o biraz iyi geliyor.Allah Bütün Hamişlere kolaylık versin.Bir de ömrümde olmadığım kadar çok hasta oldum hamileliğimde o da bağışıklık düştüğü için