Korbel için yüz de yüz katılıyorum ilk bebeğimde inanılmaz kolaylık sağladı. Kesinlikle emzirme yastığı hayat kurtarıyor ben aşırı kullandım eskittim. Mochi herkes kullanmıyor ama ben aşırı memnun kaldım ve elim ayağım olmuştu. Pompa hiç kullanmadım sütüm çok vardı benim, bir memeyle doyunca bebeği emzirirken diğer göğsüme onu takıyordum acısız kendi kendine sağıyordu. Sütün olmazsa bir işe yaramaz ama. Doğumdan sonra kendine bakıp ona göre alabilirsin. İlk çocuğumda emzik tutturamadım eziyet gibiydi emzik hayat kurtarır, kesinlikle denenmeli diye düşünüyorum. İkinci hamileliğimde tutana kadar deniycem o yüzden tecrübeye dayanarak emzik diyorum 😂 reflü yatağı ilk 1-2 ay çok kullanışlı ama uzun zaman için değil. Emzirme sütyeni bana kullanışlı gelmedi onun yerine esnek yarım atlet tarzı olan südyenler daha kullanışlı geliyor. Emzirme sütyenlerindeki delik küçük oluyor bebek rahat edemiyor emerken, kumaşın katlandığı yer bebeğin çenesini rahatsız ediyor falan ben memnun kalmadım. Onun yerine önü kolay açılan esnek bluz ve atletler daha kullanışlı 💖