anonimhesapp İnnovita ovulasyonun içinden çıkan testlerle denedim bu sabah kocaman negatif. Bu test 10 hcg algılıyor denilmişti. Çok mu erken yaptım olsaydı gölge bile olsa çizgi çıkar mıydı ?