Oğlum 3 buçuk yaşında dogudugundan beri Dalin kullaniyorum sapuan olarak bebekliginde yağı da Dalin di pişik kremi Bepanthol kesinlikle derim bı dönem yaz ayinda pişiği balon balon olmuştu 2 günde iglesmisti ve şöyle bir şey var bı defa eşim mustella almıştı ama biz aylardır Bepanthol kullanıyorduk ilk kullanmamizda poposu mahfolmustu doktorumuz bebekliginde ne ile başladıysanız mutlaka bu şekilde ilerlemesi gerekir demişti (bez ıslak mendil ve bebeğin kişisel bakımları için )aynı gün tekrar Bepanthol aldık