Dualarınızı eksik etmeyin olur mu 🥹 çok korkuyorum 2. Kez sezaryen olucam 3 yaşında kızım bekleyecek evde beni rabbim sağ salim yavrularımla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏼 tecrübelerimi neler yaşadığımı anlatırım ben çok “pozitif sezaryen doğumum” başlıkları okuyup kendimi rahatlattım umarım herşey güzel geçer ve tüm korkan panik yapan annelere faydam olur 🩷