arinmommy Sabahın 5i oldu hala uyuyamadım ve kendimi dün çok yordum sanırım. Bugün kayınvalidem geldi çok şükür 3 hafta falan bizimle kalacak inşallah. Ama ben yorgunluktan uyuyamıyorum:’)