Merhaba hanımlar, 38+3 haftalıkken yani dün sabah aniden suyumun gelmesiyle acile geldim. Ne açıklık ne de sancı vardı ama suyum geldiği için ve hâlâ gelmeye devam ettiği için yatış önerildi. Riskli bir durum olması sebebiyle yatmaya karar verdik eşimle. Sabah sekiz buçukta yatış verildi ve aynı akşam 20.40′ta bebeğimi kucağıma verdiler çok şükür. Gerçekten çok zorlu bir süreçti. İlk gebeliğimdi ve gerçekten çok zorlandım. Sancı hiç de idare edilir bir şey değilmiş 😂 Herkesin doğum hikayesi kendinedir derdim hep ama burada anlatılan (maalesef) kötü hikayeler gibi oldu biraz doğumum 🤭 12 saat sürdü ve sancılar açılmalar aşırı hızlı ilerledi ama sancılar beni bitirdi. Yine de çok şükür. Oğluma kavuştuk biz teyzeleri. Darısı bekleyenlerin başına olsun. Sormak istediğiniz bir şey olursa oğlum izin verdikçe cevaplamaya çalışırım.🥰