Afra94 doğum pozisyonuna girdi mi bebeğiniz? Ben de 36. haftamdayım hep göğüs kafesimde baskı var, oturduğum da bir şey batıyor gibi oluyor. Doktorum doğum pozisyonu almamış, artık büyüdüğü içinde baskı yapması normal, döndüğünde rahatlayacaksın dedi.