Nartanemmm Maalesef o da sonlandırdı. Hatta kendisiyle burada tanıştık. Ben Birunide yaptırdım işlemleri. O da sonrasında oraya geçti. Onun tanılar belliydi, ümitsiz konuşmuştu doktorlar. Ama amniyosentez sonucu çıkmadan sonlandırma yapmadılar ona. Benim 25.haftada onun da 26.haftada sonlandırma oldu. O sebeple dedim, eğer olumsuz sonuç alırsanız ve sonlandırma düşünecekseniz ona göre yaptırın. Yoksa o haftalar günler geçmiyor. Cehennemi yaşadım gibi. 9 haftayı beklemek daha da zor olacaktır. Amniyosentez vermek için tereddütlüyseniz bir doktora daha görünün derim. Recep Has Çapa’da, randevu bulabilirseniz ona da bir gidebilirsiniz. Ya da kliniği de var Osmanbeyde. O olmazsa ben Atıl Yüksele de gittim. Bu iki hoca en iyilerden. Aytül Çorbacıoğlu yapmıştı detaylıyı ve amniyosentez alma işlemini. O da iyidir. Atıl hocanın Çapadan öğrencisi. Hepsinin kliniği de var. Aytül hoca birunide de çalışıyor aynı zamanda. Aklınızda olsun, ben çok araştırmıştım.