Hanımlar size sorum olacak ben 24 haftalık hamileyim ve özel bölgemde hamileliğin başından beri çok kötü bir kaşıntı var doktoruma söyledim travazol verdi ama onuda kaşındıkça sürüyorum o anlık geçiyor ama tekrar başlıyor idrar yolumda da enfeksiyon var ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum yardımlarınıza ihtiyacım var