Anneyimmmben Banada ebe çatı muayenesinden sonra hemoroidin çok büyük, normal doğum yapamazsın dedi. Daha sonra doktoruma söyledim “hayır normal doğum yapabilirsin engel değil” dedi. İstersem genel cerrahiye gönderebileceğini söyledi. Aslında tamamen ihtimal. Yani doğum sırasında ıkınma esnasında zorlanma vs olursa doğum sonrası ağrı ve acı yaşayabilirmişim ama olmayadabilirmiş. Şuan beni rahatsız eden bir durum yok. Ağrı acı vs de hissetmiyorum. Doğumdan sonra komplikasyon gelişirse 3-4 ay sonra ameliyatla alınabileceğini bi sorun olmayacağını söyledi. Sezeryan ağrı kesisi vs yerine hemoroid acısını tercih ediyorum şuanlık. Ama son dkya kadar ne olacağını bilemeyiz tabi. Doğum öncesi yapılacak çatı muayenesinden sonra duruma göre karar vermeyi düşünüyorum.