Ozge1008 LinaAnnesi 38+2 haftalığım daha gelesi yok nst de sancı sıfır. Anca yalancı sancı çekiyorum😁 bugün gördüm rahatı yerinde kolunu bacağını sallayıp duruyodu😁😁
Deryadenizka LinaAnnesi bizde 38+3 olduk pazartesi sordum doktora haftaya gel alttan muayene edelim dedi kasıgımı bastırdı başı yerleşmiş iyi dedi
Sibelemre LinaAnnesi henüz belli değil geçen hafta gittim kızım dönmemiş cumaya tekrar gidicem bakalim ne diycek ne olcak Inşallah dönmüştür
Melissssa LinaAnnesi aynen ben 29 haftayken ameliyat olmak zorunda kaldım daha tam olarak iyileşmedi yara mecbur sezaryen olacaz 😊
Sibelemre LinaAnnesi özele gidiyorum bastan beri ilk olunca devletten çekindim herkes kötü diyo bende gitmedim
BelizErstn Deletedmom128 ay bizimde 38+2 bugün gelsin diye cok dua ediyorum. belirtileriniz falan neydi?