Geceri uyku işinin tadı kaçmaya başladı zaten artık nefessiz kalmalar terleme tansiyon düşmesi sabaha kadar öyle bir cebellesmeyle kalkiyorum ama bu batma hissi beni çıldırtıyor bebek hareketlerinde sıkıntı yok ama herkes bebek büyüdüğü için ağrı yapıyor diyor