Bal1bal Kızlar doktor kalbinde üfürüm oldugunu söyledi kardiolojiye git dedi gidicem ama benim bebeğim gibi olan varmı başına gelen nasıl bir yol izlediniz ciddi birşeymi korkulucak bişeymi
Mhra5 Bal1bal Benim oglumada 3 aylıkken var dediler kardilojiye gittim bisey çıkmadı 1 yasina gelince gecti
Janssue Bal1bal Kansızlık olmamasina dikkat edin sadece. Olabiliyor bazen ama sonra geciyor cogunlukta
Bal1bal Mhra5 eşim sağlık ocağındaki hemşireye söylemişte oda korkulcak birşey değil demiş içim rahatladı teşekkür ederim