Mybabyyyyy1 benimde öyleydi magnezyumu ikiye çıkarttık yememi dengeledim bol su içtim ve gerçekten 20 gün kalkmadım yattım hep… bir ayın sonunda azaldı sonra yine arttı hastaneye yattım ilaç falan düzenlediler çıktım, iyiyim şu an hafta olarak da ileriyim baya. İlk serkilaj zamanlarımdaki gibi ağrılar ve kasılmalar hissediyorum hatta daha net zaman geliyo yavaş yavaş. Heyecanlı bi bekleyiş oluyor. Benden tavsiye gerilmeyin zaten sıklıkla takiptesinizdir stresle gerginliğe girmeden bebeğinize güvenerek devam edin sürece. İlaçlarınızı alın , çok sıkıntılı bi durum hissediyorsanız direkt acile gitmeyi ihmal etmeyin ciğer geliştirici falan vuruyorlar çünkü… Geçmiş olsun , umarım sağlıkla kucağına alırsın 🙏