Mrb kizlar 8 yıldır panik atak hastasıydim antidepresan ilaç kullanıyordum hamile kaldığımı öğrendiğim günden beri ilaç kullanmıyorum hersey güzel gidiyordu bir hafta önce annemi kaybettim ve tekraren ataklarım basladi hamileliginde antidepresan kullananlar var mı varsa deneyimlerini paylaşabilirmisiniz acaba