Sydaa06 bende 1 kimyasal 1 boş gebelik geçirdim
İlk boş gebelikte beta değerim çok güzel artıyordu keseyi gördük şekli tutunduğu yer çok güzel dedi doktorlarım beta 12 bin falan oldu 7 haftalık di sanırım hala yolk saç ve bebek gorunmedi doktorum boş bu dedi bende 2 hafta daha beklicm dedim 9 haftalık olunca gittim hala bos kese bozulmaya baslamis kürtaj dedi ama olmadım evde bitki çayları falan içtim kendiliğinden düştü
2.ay yine hamile kaldım beta güzel arttı sonra düşmeye başladı adetim bir hafta geçti yani 5 haftalık olmam gerekiyordu onuda adet gibi kanamayla geçirdim.7,8 aydır deniyorum birdaha da hamile kalamadim rabbimin bi bildiği vardır tabi 🙏🏿