Blueeberryy
Yani şuan burada kimse kimsenin ne kadar post açmasına karışamaz yetkililere demiyorum burdaki insanlara diyorum ve tek burda ben çok post açmıyorum ve kullanmıyorum binlerce insan kullanıyor ve post açıyor Şubat’ın 26 da gebe olduğumu ögrendim ve mart’ta üye olmuşum saçma saçma konuşmayın ben burda konuşmaların ağır geldiğini ve abartıldığını düşünüyorum postların değil ve binlerce insan post açıyor pardonda siz tek benim açtığım postlaramı takıldınız??