Feyyzaa canım şu an birebir aynı durumu yaşıyoruz seninle, bugün adet günüm sabah test yapcam bebetime.
Akşam test yaptım silik çıktı bebetime marka. İki saat önce de pembe lekelenmem oldu peçeteye sildikçe gelen. Sabah test yaptığım da yazarım buraya eğer adete dönmezse..