31+5 günlük bir kız bebiş bekliyoruz normalde çok yorulduğum da ya da yürüdüğüm de böyle sertleşiyordu ama bugün resmen top gibi oluyo ve hep de sağ tarafta göğüs kafesimin altında oluyo nefes almakta zorlanıyorum ve acayip bir şekilde kasılıyor yaşayan var mı ?