maihayal tavsiye ve önerilerimiz adına çok teşekkür ederim 🙏 Aslında hamilelik öncesi ve sırasında hep bebeğe iyi gelecek türlü şeyler yedim.Mesela her sabah yumurta ,yoğurt , peynir,ceviz badem fındık iki üç adet , avakado,salatalık domates ,yesillikler .Arada az yağda kırılmış yumurta yada tost nadir.Onun harici ogunlerde ara öğünlerde mevsim meyvesi ne varsa muz,mandalina, portakal,kivi,erik,kiraz,kayısı,şeftali vs.. akşamları da bir gün sebze ise diğer gün et ve türevi seyler yiyorum.Bayramdan bu yana sadece biraz karbonhidrat alimi oldu ve abur cubur oldu akşamlari ..😐onun dışında çok dikkat ettim aslında bu son bir aydır bu şekilde.Umarim bebeğim almıştır kilo