Meral_63 yoğum olarak el ve ayaklarda gece artan kasintilarim başladı 6 aylıkken pek umursamadım 35+4 oldum ve bu aralar çok ama çok arttı gece uykulardan uyandırdı hastaneye gittim gebelik kolestazı çıktı ve şu an ilaç kullanıyorum bu kaşıntı yüzünden karaciğer enzimleri ve safra asitleri yükselmesinden Kaynaklaniyor gebeliğin 37. Haftada sonlandırılması gerekiyor. Sizin için erken daha kolestaz için ama yine de nadiren olabilir doktora söyleyin mutlaka bu kaşıntıları çok önemli bir şey