Pandemi zamanı eşim karantinadayken doğuma girdim annem ve kardeşim vardı ama eşim olmayınca yalnızım gibi hissedip tek başıma ayrı güçlü hissetmiştim belki de bilmiyorum yârın sezaryen olcaksın deseler koşarak giderim ama ağdadan hala korkuyorum o kadar yıldır olmama rağmen 😂 her şeyin geçeceğine odaklanın, ağrı var yanma var tabi ki ama kendime hep 2-3 güne çok daha iyi olacak diye motive ederdim, biteceğini bildiğim acı düşüncesi daha az zorlardı beni 🧡