Psikolog ile görüşürdüm hem oğlum hem de kendim işin, aynı zamanda kadın doğum kontrollerini aksatmazdım bu süreci nasıl daha sağlıklı kolay atlatırız bence direk işin uzmanlarıyla konuşmak lazım. Ben fiziksel bir engelle karşılaşmadım ama oğlum otizm tanısından döndü, onu toparlayana kadar düşünemedim zaten psikiyatri doktoru da 4 yaşından sonra düşünün demişti, oğlumun 4 yaşına girdiği hafta hamile olduğumu öğrendim, biz sıkıntıları atlattık çok şükür ama korkuları kaldı tabi daha dikkatli olacağım kendi sürecimdeki hatalardan ders alarak. Sizde hata yok tabi ama genlerinize baktırma şansınız varsa mesela hani en azından onu araştırın ikinci çocukta risk var mı vs, ve dediğim gibi kendinizi ve oğlunuzu psikolojik destekle bu sürece hazırlayın derim 🧡