Kimler kaç haftalık oldu bakalım🤍 cinsiyetini öğrenenler var mıı? Hazırlıklara başladınız mı??
Olmazsa olmazlarınız var mı? kış bebeği malum neler alalım? 3. gebeliğim ama ilk gibi bu kezde kış bebeği olacak . 6 yıl sonra benim için tabi her yıl bişeyler çıkıyor varsa fikirler listeler sizi posta alalım yorumlarınızı bekliyorum🥰