Evet kozlar nasılsınız ? Benim şükür iyi gidiyor sürekli olan hafif bulantım var ama dayanılmayacak kadar kötü değil. Bu hafta kasıklarım sanki batmaya başladı hafiften. Bir de vajinamın alt tarafında böyle baskı gibi ağrı oluyor hafiften. Gazdan bahsetmiyorum bile. 54 kg ile hamile kaldım 57 kg olmuşum ama karnım inanılmaz şiş. Böyle olan var mı ?