Ben ilk bebeğime tüp bebekle hamile kaldım. Doktorunuz çok ünlü bi doktordu Aret Kamar. Bana diofol vermişti doğurana kadar kullandım. Şimdi yine hamileyim (sürpriz oldu) bu sefer kendim aldım eczaneden başladım. Şimdi yaşadığım şehirde başka doktora gidiyorum. Folik asit olarak diofol başladım dedim çok iyi yapmışsın dedi.