zlemceylan ilki normal olduğu için ikinciyide normal istiyodum. Son dakikaya kadar bekledim, doktor alalım diyince el sallayıp kaçıyodum odadan 😅 tabi dönmedi tembel kızım , açılmam ve sancım olunca ayakları gelmeye başlamış dedi ebe. Direkt aldılar sezaryene. Beklenebilir yani. Sık sık kontrole gidin ama . Ben iki güne düşürmüştüm kontrolü..