Kubr7_ Ama ben Aişe bilge değil de Bilge Aişe koyardim. Aişe Sare de güzel. Lakin bu koymak isteğin çift isimlerin hepsi ayrı ayrı güçlü isimler. İnsanlar seslenirken sadece birini söyleyecek. Ya Ayşe ya Bilge Ya Sare diyecek. Ben böyle bir şeyi kesinlikle kabul etmezdim. Çift isim ise ikisi de kullanılmali. Öyle isim koy ki ikisi ya söylensin ya da teki.