Merhabalar, öncelikle hayırlı bir sonucunuz olur inşallah ,benim de dondurulmuş embriyo ilk transferim tuttu çok.sukur şu an 20 haftadayiz.Bence tazeye göre daha iyi gibi geliyor bnaa ayrıca genetik testi de yaptırmıştık biz.Tabii ki tutmanın büyük bölümü Rabb’imin ''Ol!" Demesine ait.Nacizane tavsiyem stres olmayın dua ve tevekkül ile Allah’a sığının.Sizin için dua edeceğim
Inşallah rabbim size hayırlı evlatlar nasip eder.