Kızlar 13. Cü haftadayım bu haftaya kadar bir sıkıntım olmadı yalnız bu hafta lekelenmeler olmaya başladı doktora gittim bebeğin etrafı temiz sağlıklı dedi progestan iğnesi ve fitili verdi onu kullanıyorum fakat lekelenmelerim devam ediyor bu normal mi çok endişeliyim bir yandan bebeğim için