Kızlar oturarak çalışıyorum, genelde de çok oturuyorum işe araçla gidip geliyorum hareket çok edemiyorum yani. Oturup kalkınca kasıklarım batıyor ağrı giriyor biraz yürüyünce açılıyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Bugün özellikle biraz oturup kalksam kasıklarım ağrıyor.