Kızlar ilk 330 ile öğrendim sonra 779 , 1349, bugün 2716 çıktı yükselme iyi mi sizce. Son adetime göre bugün 6+0 gösteriyor henüz doktora ultrasona giremedim ama bir kaç gündür afedersiniz küçük tuvaletimi yaptıktan sonra peçete ile silerken pembemsi çok az birşeyler geliyor endişe etmeli miyim?