9 haziran Pazar günü doktorum hastanede nöbetçiydi tesadüfen de 40 haftam o gün doluyordu doktorum daha fazla beklemeyeceğini o gün bebeği alacağını söyledi bende sezeryan olcam zannediyorum😀😀
Pazar günü öğlen 12 de yatışım yapıldı 14.00’da alttan minik hap koydular özel bölgeme rahimi yumşatması için tabi ben onu suni sancı zannediyorum akşam 8 oldu doğurmak üzere olduğumu falan zannediyorum ne biliyim serumla suni vereceklerini bunlar koca bi serum getirdiler meğer suni sancı o serummuş ahahahah meğerse benim için her şey yeni başlıyormuş😂😂
Bende doğuma az kaldı zannediyorum ah ah
Neyse serumu bağlarlarken açıklığıma baktılar 2 cm dediler ağlayasım geldi ebem moral verdi biraz rahimin doğuma hazır hale geldi sadece sancılarını bekleyip açılmanı bekleyeceğiz dedi suni sancıyı başlattılar daha serum damara girmeden ağlamaya başladım korkudan 😂😂😂😂
Kendi kendime simdiye kadar çektiğim sancı değilse bundan sonrakileri düşünemiyorum diye diye ağladım ahahahah
Neyse suni sancı etkisini göstermeye başladı dünyam karardı 😂
En son hatırladığım gece saat 03.00 dı eşime dedim ki ‘git ebeleri çağır ben daha doğuramayacaksam hastaneden çıkışımı versinler özele gidicem acil sezeryan olmak istiyorum ‘
Ebe geldi doktoruma danışıp çıkış kağıdımı imzalamam için getirdiler , o sırada özel hastane araştırdık tabi geceni 03.00’ü hangi doktor o saatte sezeryan yaparsa yüksek fiyat ister bize de 85 bin dediler ekstralar hariç😂😂😂
Tabi 85 bini duyunca korktum mecbur kaldım 😂😂😂
Başa gelen suni sancı çekilirmiş😂😂😂😂
Ayy kızlar bu konuşmadan sonra ebeler daha çok ilgilenmeye başladı en son nst odasına giderken bacağımı hissetmiyordun eşimin üstüne yığıldım nstye eşim götürdü nstden kendi odama geçtim inanılmaz derecede ıkınma isteğiyle bağırdım ebem kendi odasından koşa koşa geldi acilen açılmama baktı aman yarabbbiii o da neeeee😱😱😱😱😱
Açılmam bi anda 7 cm olmus ben çok sevindim tabi ebeme diyorum oh be az kaldı falan ebem dedi ki ‘ne az kalmasıııı doğuruyosuuuuuun bebeğin kafası geliyooooooo çabbbuuulkk ‘hemen tekerlekli sandalye getirdi uçarak beni doğumhaneye götürdü .
İlk defa birisi beni bi arabada bu kadar hızlı sürdü😂😂
Hemen beni çatala çıkardı ıkınmamam için yalvardı resmen ebeler koştur koştur üstlerini giyindiler neredeyse yetişemiyorlardı kızlaaar😁
O kadar çok hızlı nefes alıp vermişim ki yüzüm uyuşmuş doktoruma söyledim nefesi kontrolsüz aldığım için uyuşmuş
Doktorum o esnada beni sakinleştirmeye çalıştı başardı da
İki defa ıkın dediler tam zamanında iki defa ıkındım bi anda herkes sustu ben ne olduğunu anlamaya çalışıyorum doktorum dedi ki
04.05 doğum saatiii
Ayyy evladım doğmuuuuuşşşş
Bende diyorum ki bi hfifleme geldi ama o anın şokundan anlayamamıştım😂😂😂
Kızlar 14 saat suni çektim
04.00 da girdiğim doğumhanede 04.05 de bebeğim doğdu 04.20 de doğumhaneden çıktık 15 dakika da dikişim sürdü
1 adet epizyo kesim vardı kesiyi de dikişleri de hissettim doktor hissetmezsin diyo muhtemelen beni sakinleştirmek için dedi ama gayet de hissettim yani😂😂😂
Size tüm gerçekliğiyle anlattım ama korkun diye değil cesaretlenin diye .
Bebiş doğdu çataldan inerken ne suni sancıyı hatırladım ne de başka bir acıyı . Rabbime şükürler olsun iyi ki 14 saat suni sancı çekmişim de normal doğum yapmışım binlerce kez şükürler olsunnn
Bebişim 10 saat e yakın küvezde kaldı solunumu yavaştı bende o sürede dinlendim kendimi topladım
Sonrasında minik dünyamı küçük kurbağamı ellerime aldım ayyyy o ne güzel bir histir arkadaşlar o ne güzel bir kokudur .
Ben kurtuldum rabbim sizlere de sağ salim kurtulmayı nasip etsin ❤️
14 gün geçti doğumumun üstünden sanki 2 saat sancı çekmişim gibi sanki hemen doğuruvermişim o kadar sancıyı çeken ben değilmişim gibi .
Yine hamile kalsam yine normal doğururum
Asla korkulduğu gibi bişey değilmiş arkadaşlar .