Aysakyld Gebelik kolestazı çıktı Ursactive yazdı doktor onu kullanmaya başladim 35+5 37 de doğurmam gerekiyor ama bebeğimde gelişim geriliği var şu an 2180 gram doğarsa küveze girer mi acaba çok korkuyorum küçük bebege nasıl bakıcam bebeğiniz küçük doğdu mu
Blackkk Aysakyld bakarsın canım niye bakamayasın burda okuyoruz daha küçük doğanlar var sağlıklı olsunda önemli olan o içini rahat tut hemen toparlanıyorlar benim kuzenim 39.haftasında 2.200 doğdu küveze falan girmedi hemen de toparladı
Sydnr58 Aysakyld ursactive ilacını safra kesemde ki taş için kullanmıştım . Hamileyken kullanılabiliyormuymuş
tugba0090 Aysakyld geçen sene 36+2de kızım doğdu 2115 kilo gelişim geriliği vardı kuveze girmedi şuan 15 aylık çok sağlıklı korkmayın minik oluyorlar ama çok güçlüler ben başta agladm üzüldüm nasıl bakicam diye ama 3 gün içinde alıştım o kadar güzel büyüyorlar ki şuan yaşıtlarının kilo ve boy olarak geçti sağlıkla kucağınıza alın inşallah kiloyu asla dert etmeyin en basiti o anneler gül gibi bakıyor 🥰
Aysakyld Blackkk ayhh inşallah bakabilirim ilk gebelik çok korkuyorum benimde küveze girmez inşallah 🥹
asafinannesi27 2 kilo altı olunca yada 2 kilo üstü olup başka sıkıntısı olan giriyor 2 kilo üstü olursa solunum veya başka sıkıntı yoksa girmez diye biliyorum
Aysakyld mavim0 bebek sıkıntıya giriyor sonraki haftalarda ve kakasını yapma ihtimali var o nedenle 37. Haftada gebelik sonlandırılıyor. Karaciğer enzimlerim yüksek benim