Merhabalar ben tip 1 diyabet hastasıyım. Gebe kalmadan önce biliyordum. Planlı olarak gebe kaldım. Şuan 15. Haftadayım. Novorapid turuncu ve levemir yeşil insülin kullanıyorum. Hba1c 5.7-5.8 olarak geliyor tahlillerimde ama yinede tedirgin oluyorum. Günde en az 10 kere açlık tokluk seker ölçüyorum. Bazen 60 a düşüyor özellikle geceleri. Bazen nadiren de olsa açlık 170 çıkıyor. Ama genel olarak açlık 100 altında tokluk 150 altında tutmaya çalışıyorum. Benim gibi olan var mı aramızda ? Gebeliğiniz nasıl geçti? Ne yapmamız gerekiyor ? Bu şekilde doğum yapan var mı bilgi verirseniz sevinirim.