Annesii66 İlk kızımda detaylıya ve dörtlü taramaya girmiştim Bu ikinci hamileliğim yarın randevu almaya gidicem araştırma hastanesinden şuan 10+6haftalığım ikili taramada cinsiyet belli oluyor mu öğrenen var mı ?
Aysell00 Annesii66 ben 13+1 de doktor kontrolüne gitmiştim, o gün ikili tarama da yapıldı. Cinsiyeti de öğrendim ama normal kontrol günümdü zaten. ☺️
Aysakyld İkili dörtlü taramalarda bebeğin genetik hastalığa yatkınlığı olabilme ihtimaline bakılıyor. Fetal DNA ile bakılıyor cinsiyete o da ücretli olduğunu duydum.
Annesii66 Aysell00 ayy bende şuan 11 haftalık oldum hemen de randevu verilmiyor zaten 2 hafta sonrasına denk gelirse rutin randevuma denk gelecek inşallah öğrenirim bende 🫶🏻🌸