Meltembaby Kızlar selam 20. Haftama girdim bugün ilk gebeliğim ve henüz bebek hareketlerini hissetmedim siz ne zaman hissettiniz ?
Altin23 Meltembaby ben 25. haftadayom hala düzenli değil hareketler. 21 22de falan dalgalanma gibi hissetmeye başlamıştım
Elif3419 Meltembaby benimde ilk gebeliğim 20+2 3-4 gün önce kalp atışı gibi pıt pıt hissettim bütün gün sonra bidaha olmadı bende çok merak ediyorum ne zaman hissedicem☺️
mucizebebegimmm Meltembaby ilk gebeliğimde 22. Haftada hissettim. Bu 2. Gebeliğim 18. Haftada hissettim.
Aysakyld Ben 18 de hissetmeye başladim kalp atışı gibi tık tık 🥹 şimdi 35+5 yerinde durmuyor boksör galba 😂
Selenavci63 Aysakyld merhabalar bende 17 18 de hissetmeye başladım şuan 19dayım pıt pıt hissediyorum bazen çok oluyor arka arkaya bazen bütün gün olmuyor normal mi acaba sanırım 25 den sonra düzene giriyormuş
Tazeanne0641 Bende zayıf olduğum için 18de hissettim şuan 20lerde yatınca çok hareketli oluyor. Benimde sıkıntım sabah kalkınca sanki hiç hamile değilmişim gibi göbeğim bu çocuk nerde diyorum 😂
Elaozkan Haftada kalp atışı gibi hissetmiştim 22. Haftada gerçek tekmeleri hissetmeye başladım😍 32. Haftada yerinde durmuyor bebeğim
Selenavci63 Aysakyld iki gündür yok gibiydi hiç Şimdi bu akşam pat pat ediyor yine 😍 dediğiniz gibi sanırım bu zamanlar böyle geçecek bende korkuyorum duymayınca 🥺🙈🙈🙈
Aysakyld Selenavci63 korkmaya gerek yok korkmayın sonraki haftalarda düzenli hissedeceksiniz bende 2 saat hareketsiz kalınca korkuyorum şimdi sarsıyorum biraz uyuyor oluyor uyandırıp içimi rahatlatıuorum geri uyuyor 😁