Brna-34 Kızlar,isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum güvenilir bildiğiniz bir sayfa var mı yardımcı olur musunuz 🌺
Zeynoooom Brna-34 Brna-34 bende Elzeyn.storeden yaptırdım İnstgram da bayan kendini dikiyor ilgileniyor diye çok hoşuma gitti yaptıkça atması daha çok hoşuma gitti gayet De uygundu yine de bi sorun derim sonra Ordan kapı süsü de aldık biz pleksi 400 tldi
sulee97- Brna-34 Ben instagramda bir sayfadan yaptırdım hatta bugün teslim edildi, çokta beğendim @bubblesnakis sayfanın adı bi bakın isterseniz
Aysakyld Trendyoldakiler çok güzel ve güvenilir bende bakındım yorumlar gayet olumlu ve resimleri çok güzel görünüyor. Ama benim ismim belli değil ve 37 de doğurucam 1 hafta sonra kolestaz nedeniyle o nedenle yaptırmadım 🥺
Zeynoooom Gizem1504 ben her şeyimi oraya yaptirdigim için uyguna geldialr kapı süsünü çok uyguna aldım toplu yaptırınca
Gizem1504 Zeynoooom bende öyle yapacağım sanırım bakalım müslinmi penyemi karar veremedim eylülde doğum yapacağım
Aysakyld Brna-34 teşekkür ederim şimdilik bı sıkıntı yok ama 37. Haftada doğum olucak muhtemelen bebek etkilenmesin diye
Zeynoooom Gizem1504 muhsin her zaman giydirilir penye de isterseniz elinizin altında olsun ama ben isimlerdemden müslin tarafayım
Gizem1504 Buseninsureci penye aldım hastane çıkışı e bebekten pamuklu ama görselde müslin çok güzel duruyor
Zeynoooom Gizem1504 Gizem1504 Ordan video atıyor falan şaka gibi geldi eline bi geldi ürün dışardan aldığım müsline acıdım
Maksude20 pink baby design var Instagramda ilk çocuğuma 2020 yılında işlemeli olan takımlardan yaptırmıştım hala yepyeni duruyor hiç bozulma deforme olmadı. Nasip olursa ikinci çocuğuma da aynı siteden alacağım
Brna-34 Maksude20 teşekkür ederim takibe alıyorum hemen 💞 inşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏
Gulceleyli Instagram da Meryem bebek tasarım da yaptidik çok güzel modelleri var ve isim uazi kalitesi şekli cik güzel.Ayrica nakışları işçiliği malzemeleri de kaliteli .Ben penye tam set tercih ettim ama muslin de var