Damla_adl merhaba bende 13 haftadan beri kullanıyorum bende anneden bebeğe giden bir damarda direnç görmüştüm bende hafif düzeyde bir pıhtılaşma çıkmıştı genetik testte oyuzden başladı 32. Haftaya kadar da devam edeceğim herhangi bir sorun yaşamadım çok şükür kullanan bayağı bir gebe var zararlı olsa doktorlar yazmaz diye düşünüyorum, çok geçmiş olsun sağlıkla kavuşun bebeğinize 🙏🌸