Moorlavinia Kızlar şuan 32+4 deyim çalışamaz izni alıcam doktorum 32 de sormuştu istememiştim fakat şuan almak istiyorum hangi haftalar arasında alınıyo bilginiz var mı?
ss22 Moorlavinia ben 33 haftada çalışabilir 36 da çalışamaz aldım. Zaten 37. Haftada zorunlu çalışamaz alıyorsunuz.
TeacherS Moorlavinia 32 den sonra istediğin zaman alırsın sana kalmış ben bir pişman oldum almadığıma çok pişman oldum zorlandım ama şükür 4 gün kaldı 37 ye başa dönsem alırdım 🥹
byk0606 Moorlavinia Hayır geçmiyor. 32 haftada çalışır alıp 33de çalışamaz alabilirsiniz. Ama gününü tam ayarlayın ki kolaylık olsun. Yani 32. Haftanız çarşamba dolduysa 33. Hafta da tam 33+0 çarşamba günü alın bence, hesaplamalar daha net oluyor.
Blueeberryy byk0606 33 te hic duymadim 32 de calisabilirde alir calisamazda alir 33 e birakmasin bence
3_bebelianne byk0606 Hiç duymadım 32haftada çalışamaz sonra çalışabilir alınsın kamuda çalışıyorum 😒ya 32haftada çıkılır yada 37 hafta zaten çıkmak zorunda
byk0606 Blueeberryy Örnek olarak söyledim hanımefendi o haftada diye. Ben rapor alırken sağlık memuru istediğim zaman gidip çalışamaz alabileceğimi 37de zaten almak zorunda olduğumu söylemişti.
byk0606 3_bebelianne 32de çalışamaz sonra çalışabilir değil hanımefendi. 32de çalışabilir alıp daha sonra 37. Haftaya kadar olan herhangi bir sürede çalışamaz alabilir dedim.
Asyaalin Moorlavinia çalışacaksanız yada çalışmayacaksanızda 32. Haftada analık raporunuzun başlaması gerekiyor ondan sonra istediğiniz zaman çalışamaz olarak çevirebilirsiniz tabi en fazla 37. Haftaya kadar çalışabilirsiniz
Parinas byk0606 bana doktorum 32den sonra olmaz 32 bitmeden gelmen lazım. Ben şimdiden randevu oluşturuyorum sana dedi. Hatta 33te randevum vardı. O zaman 32ye çekmek zorundayız dedi sekreterine tam 32+0 a randevu yaz dedi. Anlamadım bu işi ben
retra Moorlavinia 32 den itibaren istediğiniz zaman alabilirsiniz zaten 37. Haftada zorunlu olarak alacaksınız
byk0606 Parinas tamam işte tam 32+0da alınması gerekiyor zaten hangisi alınacaksa. Bana da muhasebecim aynı şeyi dedi, almazsan hak ihlali yaşama durumu olabilir dedi.
Parinas byk0606 he tamaaaam şimdi anladım. Oturdu kafamda 👍🏼bende çalışamaz istediğim için geriye çekti sandım. Her halükarda çekmeliymiş zaten
byk0606 Parinas Evet canım tam 32de sisteme bildirilmiş olması gerekiyormuş. En azından benim muhasebecim ve hastanenin rapor birimi öyle söyledi. Belki 1-2 gün oynaması sorun teşkil etmiyodur ama muhasebecim geciken günlerin ücreti yatırılmayabilir demişti.