Ecekcln 37 haftadan beri iki üç gün arayla sürekli kanlı sümüksü birşey geliyor bugün 39 hafta 3 gün oldu bu normal mi acaba ama hiç sancım yok
Emosh123 Benimde akıntı gibi ama kan yok sümüksü bir yapı geliyor sık sık bazı kişilerde mukus tıkacı öyle geliyormus parça parça
arinmommy Emosh123 benim de aynı bu akşama doğru çok yoğun jel kıvamında geldi sümüksü ama jel kıvamında yoğundu. Rengi açık sarıya dönüktü
Emosh123 arinmommy bence normal akıntıdan farklı olduğu için anliyordur herkes baya kıvamlı ve uzayan birşey oluyor öyle akıntı kadarda az gelmiyor
Ecekcln arinmommy bende de bazen sarıya dönük geliyor ama genellikle kan da oluyor artık doğurmak istiyorummmm bi sancı da gelsee
PPrensannesiiiii arinmommy bende sizin gibi aynı durumu yaşadım. Durumunuz nasıl ve nasıl ilerlediniz
Ecekcln Emosh123 normalde burda okuyorum nişan geldi mi bi hafta içinde doğrum oluyor diye ama kaç hafta geçti hala gelmiyor bebiş
Emosh123 Ecekcln evet bende çok denk geldim akşamına yada sabahına doğum yapana ama herkeste farklı ilerliyor sanki süreç her bebek gibi her hamilelikte farklı iste
PPrensannesiiiii arinmommy gecmis olsun size. Bebisinizi kucağınıza aldınız şükür darısı bize. Benim daha devam ediyor akınti rengi değişiyor hep aynı değil büyük ihtimal mukus tikacidir bebek ne zaman gelir bilemem