Hamile kalması zor diyolar hatta doktorlarım bile biraz dene, kocan korusun vs filan dedi. İyi ki onlara uyup da bildiğim yoldan şaşmamışım yoksa 3.geliyodu herhalde. Sukur kolaylıkla gebe kaldım ben. Unideyken gittiğim bi doktor bana dedi ki, %75-80 gebe kalırsın ve hatta geciktin geciktim sanirsin hamile oldugumu oldugunu öğrenirsin. %20-25 simdi istersin 6 ay sonra olur. %1 kisirsindir ailede yoksa korkma evlenmeden bilemeyiz demişti. Gerçekten çok haklıymış.