Basakkkk Bugün nst de doktor ağrın görünüyor artarsa gel demişti bir ağrı hissetmiyordum ama ara ara adet ağrısı gibi belden kasığa hissediyorum sizce doğum belirtisi midir ?
Merve6521 Basakkkk olabilir düzenine bakın eğer düzenliyse saati falan hastaneye bir gidin isterseniz
Aysakyld Ben 35+5 aynen öyle oluyor bugünde nst ye girdim aynı ağrılarla ağrı var ama düzenli değil nst ye girmeniz gerekiyor bence