Sydaa06 O değerle kese görünmez canım. 10-14 gün sonra tekrar git. Hatta doktorunu değiştir bence. İlk gittiğinde bile böyle laf söylediyse demek ki ters biri. İnşallah iyilere denk düşersin. Gebelik içinde korkma. Ben 38le öğrenmiştim, şuan 21 haftalığım. Seninki gayet güzel bir değer. Kanı verdiğin hastanede, değerin yükselişine bak. Kimse bilmeden kimyasal veya boş gebelik diyemez :)