Esnsntrk Yumurtlama gününüzü nasıl hesapliyorsunuz. Ben 25 günde bir oluyorum. Adetim bittikten 2 gün sonra diyorlar ama çok erken değil mi
Seyma190623 Esnsntrk bende bu şekilde 25,26 günde oluyordum genelde yumurtlamayı adet bitiminden sonra 6,7,8 olan günleri değerlendiriyordum
hlucia Esnsntrk yumurtlama mesela ayın 1 inde adet oluyosun ya ayın 12 sinde ya da 13 ünde yumurtlama oluyo diye biliyorum bende 25-26 günde bi hasta oluyorum. Ama belli olmayabilir en iyisi ovulasyon ile takip et
Baharkle Her ay değişiyor bunu bende ovulasyon testi alınca anladım. Sende ovülasyon testi al işe yarıyor ben öyle hamile kaldım inşaAllh sende kalırsın
Baharkle Esnsntrk daha pik olmamış ikiside koyu olunca pik oluyor o zamanı ve ertesi günü kesin değerlendirin ama
Esnsntrk Yani şunu anlamadım..ben şimdi ovulasyon dan önce bir gün ilişki olacak bir gün olmayacak şekilde ilişki yaşayacam. Yumurtlamadan bir gün önce iliski olmuşsa sonra yumurtlama oldu diye 2 gün daha üst üste ilişki yaşadığım zaman çok üst üste yaşamış olmazmiyim
Seyma190623 Esnsntrk hayır adet bitiyor 1-2-3-4. Günler düşük olasılıkla oluyordu bende yumurtlama 5,6,7. Günleri özellikle değerlendiriyordum. 1 kimyasal gebelik geçirdim 2 ay sonra hamile kaldım 9 haftalık olduk şükürler olsun 🥰