Kızlar bilenler biliyor bu ay ovulasyon testi ile ilerledim. Eşimin ve benim de herhangi bir sorunumuz yok daha önce iki tane gebeliğim oldu kürtajlı sonuçlandı ama bu ay yumurtlamayı değerlendirmeme rağmen yani ilk defa ovulasyon testi ile ilerlememe rağmen çift çizgi göremiyorum ve beklenen adet tarihim 25 Haziran. dehşet derecede üzülüyorum çünkü biyolojik olarak olması gerekiyordu. Bu durumu yaşayanınız var mı