Gul1402 Gulo06 ay bence ogrenirsin🥰🥰 ben de 15+0 da ogrendim bizim kız hep gösterdi 😄 utanma yok saklamiyor hic 😄😄
Gulo06 Gul1402 aminn canım ben pek sormadım bir kızım var inşallah birde oğlan nasip olursa sağlıklı olsunlarda ne olursa
Gulo06 Babyshark_ Canım ulturason cihazım iyi değil dedi doktor eee dedim 16 haftalık oldu hocam hiç mi tahmininiz yok oda sonra ben demiş olsam dedi erkek derdim yani falan dedi kız çıkarsa söver misin dedi yok dedim hocam olabilir durum bu kızlar
Gulo06 bebek_29 Canım ulturason cihazım iyi değil dedi doktor eee dedim 16 haftalık oldu hocam hiç mi tahmininiz yok oda sonra ben demiş olsam dedi erkek derdim yani falan dedi kız çıkarsa söver misin dedi yok dedim hocam olabilir yani durum bu kızlar
Babyshark_ Gulo06 Gulo06 zannedersem benimki de bunu diyecek çünkü hiç tahminde bile bulunmadı bu zamana kadar
Gulo06 Babyshark_ Devlette böyle canım kimisi söylüyor kimisi salıyor başında en güzeli özel oda durumu olana şimdi tek düşüncem detaylı nasıl olcak düşünüyorum
Gulo06 Babyshark_ ücretsiz ücretli olsa herkez özele gider ama bazı illerde yapılmıyor benim bulundugim ilde yapmiyorlarmis mesela özele gidicem 20 haftalik iken
Babyshark_ Gulo06 benim de olduğum ilçede yapılmıyor 2,5 saatlik yol gideceğim Özel hastane de yok bu ilçede olsa hiç yol gidip gelmekle uğraşmam bende