Dmttthemum 1681 ölçülmüş ultrason kağıdında gördüm doktor yorum yapmadı bana biraz iri geldi normal doğum düşündüğüm için soruyorum bu hafta için normal mi bu değer
Sila41_ Dmttthemum benimde 29+6 da aynı şekildeydi 1600 küsüratlıydı 1700 e yuvarladım direkt kafamda o yüzden küsüratı hatırlamıyorum tombik demişti doktorum Bende normal doğum düşünüyorum temmuz 1 de tekrar gideceğim 33+1 haftalık olacağım o zaman bakalım kaç çıkacak kilosu
eylulll01 Dmttthemum yok kuzum haftasına göre normal bence ben ilk doğumu 3600 ile yaptım normal yani şekerin falan varmı peki senin ?
Dmttthemum Sila41_ benim ilk kızım 3180 doğmuştu normal bu da kız ama niyeyse iri olmuş 4 falan olursa normal doğum yapacağımı sanmıyorum şekerim de yok doktor diyet falan dedi mi size
Dmttthemum Fatmadmr37 fazla değildir belki İlerleyen haftalarda normal doğuma engelleyebilir sezaryen olmak da istemiyorum haftaya soracağım gerekirse diye yapacağım
Dmttthemum eylulll01 hayır şekerim yok bebeğin suyu da normal ama beni doğum korkusu sardı ilki çok zor olmuştu şimdi her şeyi hesap ediyorum 😢
eylulll01 Dmttthemum sakın korkma korktukça stresten daha da zorlaşır kendini sakin bırak ve sürekli hareket et hurma vs bunları sakın yeme ben inanmıyorum doğumu en iyi kolaylaştıran sıcak duş bol merdiven in çık ve yürüyüş benim açılmam böyle olmuştu
Parinas Dmttthemum benimde 29+2 de 1680 çıktı. İri bi bebek normal doğum zor bu gidişle dedi. Bazı şeyleri yasakladı. Çok irileşie 4ü geçerse normal doğum denemem dedi. Bende hiç istemiyorum sezaryen yediklerime dikkat ediyorum inşallah yavaşlar kilo alımı
Dmttthemum Parinas bilmiyorum tabiki iri bebek için normal doğumu denemeye hiç gerek yok riskli olur ama ben 3 kiloyu zor doğurdum kilo alması devam ederse hiç cesaret edemem
Parinas Dmttthemum benim ilk bebeğim 4 kg doğdu. İkinci 3 kg doğdu. 4 olsa denerim ama üzeri olursa sıkıntı. Doktor çatı muayenesinde şu kiloya kadar normal doğurabilirsin diye yorum yapıyor. Ona göre bakarsınız.
Dmttthemum eylulll01 benim zaten rahim ağzı kısalmam vardı şimdi daha iyi çok şükür yatıyorum aktivite yasak bana 38 e kadar yatmayı sonra artık aktiviteye başlamayı düşünüyorum kaldı 7 hafta ❤️