kimebaktin4 Bugün annemle konstum annemin arkadaşı doktorlar isyan etmişler ve suriyelere bakmıyorlar mis devlet hastanesi onlara yapılan yerlerde gitmiyor larmis sağlık ocağı da bakmıyor larmis yani tam da o acil bişey olsa yinemi bakmicaklar ben mesela kendi doktoruma 1.5 ay sonra randevu bulabilmistim🤦🏻♀️
Buse4161 kimebaktin4 valla hep öncelikli hasta olarak bekleyenlerden önce giriyolardı içeri iyi olmuş
Herseydenbiktim kimebaktin4 Nasıl bakmiyorlar ya ben adanadayim Kıbrıs caddesi var orada özel hastane gibi bi yer vardı önceden bizlere bakiyorlardi simdi sadece suriyelilere özel onlardan başka kimseyi almıyorlar. Size bizim tarafları annemlerin yanına gidersem cekecem söz komple bizlere ait olan yer artik Suriye caddesi diye geçiyor hindistandan farki yok. Cekicem foto her gördükçe cinleniyorum zaten görgüsüz cahil ne kadarı varsa burada
ShutUp kimebaktin4 kızıma hamileyken son haftalarımdı ve çok yalancı sancım oluyordu her acile gittiğimde suriyelilerden geçilmezdi. bana sıra gelinceye kadar kıvranıyordum bir tane değil iki tane değil yanında yakasına paçasına yapışan bir sürü de çocuk var çıldırmamak elde değildi yani. Ayrı bir sağlık kuruluşu herkes için en iyisi olucak gerçekten
forumgurmesi Ay Suriyelileri dert edeceğinize biz niye yılardır sağlık hizmeti alamıyoruz diye dert edin. Hangi devlet hastanesine gitsek önce onlar giriyordu, Türklere sonra sıra geliyordu. Fazla fazla iltisam gösterildi zaten yıllardır.
kimebaktin4 forumgurmesi asko zaten ben dile getirdim 1.5 ay sonra sında bulabildim diye artık bıkkınlij mi alışkanlık mi dersin bu sistemin düzeni bu şekilde kendi ülkemde mülteci ben oldum
forumgurmesi kimebaktin4 yok bakmıyorlar acil durum olsa ne yapacaklar demişsiniz ya boşver yani takma kafana sağlık hizmeti alamıyorum diyen varsa doğru ülkesine dönsün..
kimebaktin4 Herseydenbiktim isyan etmişler grev gibi dedi bizim burda onlara özel yaptılar bide tek Suriye yokki ben orda Afganlı da gördüm
Herseydenbiktim kimebaktin4 Ne ırk ararsan var sözde sınırlar korunuyor hani korunuyor elini kolunu sallayan giriyor
kimebaktin4 Herseydenbiktim aynn öyle valla doktorlar bıkmış durumda yüzlerini görsen yorgunluk tan bayılacak gibiler
Herseydenbiktim kimebaktin4 Ekmek elden su gölden kim bırakır gider o kadar çok olaylar oldu kim bizim buralarda bana misin demiyorlar kan emiciler bazıları var döndü ama asıl emiciler burada kaldı
kimebaktin4 Herseydenbiktim bacım para tatlı asevinde yardım alıyor çocuk yardımı ee sonra Türkler niye 3 çocuk yapmıyor
Buse4161 Herseydenbiktim 40 kişi çalışıp 1 dairede kalıyorlar paraya para demiyorlar şirket ev sahibi oluyorlar kiralar anasının gözü gibi oluyo bunlar yüzünden ülkenin anasını bellediler
kimebaktin4 ShutUp ay katılıyorum ben birine şahit oldum 2 yaşında 3 yaşında çocuk vardı biri kucağında diğeri karnın da ay bna bı daralma geldi annem sakin kınama dedi🤣
Accountant kimebaktin4 Bizden çok geliyorlar valla acili işgal edenler hep Suriyeli kadın doğumu söylemiyorum bile 😂😂
kimebaktin4 Accountant bacım ya ben acile hjc gitmek istemiyorum en son gittiğimde alttan muayene ediyorlar neyse acilmm var mı diye baktılar bı yoğun bı yoğun en son yatış eve gitmek istiyorum dedim öyle önceliği bna verdiler
Herseydenbiktim kimebaktin4 Türkler bu zamanda bir çocuk yaparken dusunuyor kaldı ki 3 cocuk yapacaz yerimizi bunlar dolduruyor iste